Thursday, August 25, 2011

kami Cuti :)

Salam and selamat sejahtera semuanya :)

                     Apa macam hari ini ? anda sehad ? hmm , puasa-puasa begini mesti ramai yang lemah kan ? huhh , memang sudah lumrahnyaa sebegitu . Hari ini aku online sejaa , aku nda tau pown masa itu berlalu amat pantas . suda jam 5 , hmm . bagus online kan ? *supaya xsedar suda buka :P ngee ~~  okay , hari ney hari khamis , and KAMI CUTI SUDAA , yeahhh babeyh ! I like it damn muchh , cuti untuk apa ? cuti untuk raya dan cuti semester dua . hahaa ~~ sukanya cuti , kalau bole melompat sampai langit , melompat juga d sebabkan cuti ituu . haa ~~ Beberapa hari lagy , raya akan menjelang kan ? ak yakin suma sudaa tau tue , tapii aku mau juga bgtau ! mau juga ! *teringat pulaa gelagat abang Long tadi d kelas :P . Okay , di sini aku mau mengambil kesempatan Untuk Mengucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf zahir dan Batin kepada semua umat islam d dunia . (cehhh , d dunia kunun) , aku minta maaf kalau ada tersilap kata , tersilap bahasa , terkasar , tertolak , termaki , terhina dan segala-gala "TER" tanpa di sengajakan , and permohonan maaf ini juga ditujukan khas juga kepada sesiapa yang aku ada berbuat silap (maksudnya yang di sengajakan tapi xmnta maaf ) haa ~~ Maafkan aku ea ? Sesungguhnya orang yang memaafkan ituu adala orang-orang yang di rahmati-Nya .


                                                     
                                                                Upin & ipin :)

No comments:

Post a Comment