Monday, March 12, 2012

Di hari Isnin :D

Assalammualaikum dan selamat sejahtera semua :D

                 Heyyo babeyh ! apa khabar anda hari ini ? adakah sehad sejahtera ? Alhamdullilah if sehad2 sahaja . Hari neyh merupakan hari isnin bersamaan 12 bulan March 2012 :) Pagi-pagi isnin neyh my dad yang hantar p kolej lorh :) Di sebabkan tidak sanggup melihat anak kesayangannya naik bas awal-awal pagi , my dad sanggup hantar walaupun penat <3 LOVEHIMSOMUCH :D hahahaa ! kamu-kamu tuh janganlah jealous okay ? ;)

                  Pagi-pagi datang kelas , lepak sana , lepak sini , tunggu punya tunggu punya tunggu . Kelas plak xda . Aduhaiiiii ! rupa-rupanya ada sesi pendaftaran untuk subjek d kolej PTPL sabah . Yang herannya , kenapaka aku tidak tahu bahawasanya tidak ada kelas ? ( Padahal ramai lagi juga pown tidak tahu ) :P haa ! Setelah d bagi tahu kelas d batalkan , aku dan rakan sekolej berbincang dan merancang untuk meneruskan perjalanan kami ke CENTER POINT ! Tempat yang boleh di katakan kami p setiap ada kelas :) Jalan punya jalan terjumpa plak dengan dorang rakan sekelas d sana sedang bermain pool , kami joinlah , apa lagi kan ? (tidaklah main tuh pool,tinguk-tinguk sejaa :D ) Habis sejaa dorang maen pool tuh , adalah satu kawan aku si Burhan @ Slipar jepon merancang untuk pergi ke karaoke , kami pown just ikut jee :) Share 2 ringgit satu urang . hahaha ! Happening juga lah :) semua kawan-kawan yang sporting :) nyanyi-nyanyi serta bergmbar .
           
                  Setelah bernyanyi dan berenjoy :) kami pown kuar dan terjumpa dengan Hadi Jaidi yang kininya artis RTM , bolehlah d katakan senior aku :) hahaha ! Tinguk-tinguk dia maen game tumbuk-tumbuk tuh macam mau lepaskan tekanan sejaa :") hahaha ! harap-harapla dia nda stress :) Setelah sekawan berbincang akhirnya kami menuju ke Tigris Cafe yang di cadangkan oleh En azman yang juga rakan sekolej kami :) Duduk-duduk di sana , ceta-ceta , minum-minum akhirnya kami bertiga (jane,ina & tika) menuju pulang walaupun d tahan-tahan , kami tetap meneruskan niat kami untuk pulang ! (ntah dorang marahka x,nampak gaya macam marah jew kawan-kawan kami tuh yea ? :D )

                    Pulang-pulang agak stress sebab bas aku ikut sangat LAMBAT ! huhh :") tapi xpa , lambat pown lambatla yang penting aku sampai <3 Okaylah yea my rakan-rakan seblogspot yang kacak and yang cantik serta manis d pandang :) sampai di sini sejaa ceritaku , yang cerita agak merepek tuh jangan terlampau d ingat , just for fun babeyh :D okaylahh , babaii :)


                                                                                                                                                                                                     



 



                                       * Confused :")

No comments:

Post a Comment