Sunday, March 25, 2012

Kehidupan seorang pelajar kolej :D

Assalammualaikum :D

               Hii selamat malams semua-semua kawan saya :) agak lama tidak buka blog , and agak lama juga lah tidak post kan ? rindu rasanya hati ini <3 haa ! hmp . malam neyh agak muddy sikit sebab kad rider hilang . ntah sepalah yang suda mengambil or mencuri kad rider kesayangan aku ituu :P apa-apa pown , semoga kad rider ak akan kembali semula dengan aku yea :) (sepa suru kau Rihaina , cuaii !! ) 

               Hmp , kembali ke jalan yang benar :) bak kata pepatah lecturer kami d kolej ,, hehe XD sekarang suda sah ak bergelar seorang pelajar kolej dan bukan lagi seorang pelajar sekolah menengah :P wow ! sungguh best kan :D hahaha ! (sikit bangga diri) wakakaka :) Kemarin bersamaan hari sabtu , ak dengan kawan-kawan sekolej ada buat picnic d tanjung aru beach (picnic kerrhh ?) tengs untuk kamu-kamu yang sudi invite saya untuk sertai kamu suma :) sangat enjoy :D untuk sir , kwn2 gurl , kwn2 boy . tengs bebanyak k :)  hari sabtu itu akan menjadi detik bahagia bersama rakan-rakan :) act , banyak take pict time d beach , tapi belum dapat upload . next time okayy :)

                Untuk si kawan cute aku yang sudi mengambil and menghantar ak balik , ribuan terima kasih ak ucapkan , jauhnya rumaku , sanggup juga di hantar :) Insyaallah , next time ak lagi yang bantu kau okayy baby face <3

                Berhapy-hapy juga , ak betul-betul minta maaf dengan satu org kawan aku yang maybe agak kecewa dengan perangai aku . aku tidak pernah lupakan kau , ak tidak berniat sikit pown untuk benci kau mcm apa yg kau ckp :) but sory kalau ak suda terkasar bahasa dengan kau . sekali lagi ak mohon maaf dengan kau sebab tidak menjadi rakan yang baik utk kau :"( but , ak mahu kau tahu , ak sayangkan kau wahai kawanku :)

                sampai di sini sejaa untuk hari ini , maaf sebab post hari neyh x beserta gambar sebab kad rider hilang :"( semoga anda-anda di sana berbahagia okayy :)





                *bisuk ada kelass , tidur awal RIHAINA :)

No comments:

Post a Comment