Tuesday, March 27, 2012

Selasa hari inii :)



                         Assalammualaikum ? Hello peepss :) Selasa yang sangat memenatkan , ntahla ap juga yang sebenarnya buat ak penat neyh :") aduhaii . hari neyh ap yang terjadi ? Jam 9-10 lebih-lebih tadi ada kelas , kuizla . itu yang balik awal tuh :D Alhamdullillah kuiz ak dapat markah 20/20 <3 (hahaha ! padahal meniru geng :P ) meniru berjemaah :D hahaha !

                         Setelah selesai kuiz , ak and jane join dorang Azman and ayie p stay kedai kupi jap . and azman mengeluarkan idea untuk berkaraoke :) apa lagi aku , sokong seratus per satu peratus :) sebab memang lama suda niat aku untuk menyumbang lagu yang sumbang d hadapan mereka :) Syok siott :P Terkena lagi kawan-kawan aku neyh sporting berabas , kau mau kasi pecah itu lagu , kasi sumbang mambang itu lagu , mau tukar muzik . xda effect pown dengan dorang :) asal ENJOY :D

                          Nyanyi punya nyanyi punya nyanyi , adalah datang SMS yang mengatakan bahawasanya kami yang mengambil kos Diploma hospitaliti dan Pelancongan mempunyai kelas Arabic bermula jam 1 hingga 3 petang . Last minute baru gtau , urang suda ada plan mau jalan selepas p nyanyi :"_ alahaii . nasibla WAJIB , kalau tidak ..... ndala kali ak p . Sampai kelas , tunggu-tunggu lagii . Hmpp . teda juga datang lecturer . Sakit hati tuh ada juga , tapi Saya masih bulih bersabar memandangkan hari ini ak mempunyai mud yang agak baik :D Selepas jak d umumkan xda kelas , bertaburan terus manusia-manusia d dalam kelas tuh , balik terus :P hahaha ! Ak and jane teruskan perjalanan ke wawasan plaza :)

                          Yess ! aku suda dapat kasut yang aku inginkan (kasutka tuh ahh namanya ?) sandle pown bulihla . kaler Pink +putih :D suka,suka,suka . Suda dapat ap yang aku inginkan , then balik (sempat lagi aku tidur dalam bas sekejap :P) hahaha ! Btw , tengs kawanku jane merangkap kakakku sebab rela ikut ak kemana sahaja aku pergi <3 sayang kau ketad-ketad :)

                           Jadual suda berubah , hari-hari kelas suda ada :") hmpp . nasib-nasib <3 sampai di sini yea ? Hari neyh adaka ayat aku terlalu-lalu skema ? sabar-sabarla ahh wahai pembacaku yang cantik/nsem sekalian . Sesungguhnya ayat-ayat itu ikhlas keluar dari hatiku :P cehhh . okaiii . babaiii :)


                                       * mood : sekata <3 (tidak marah & tidak hapy ) :)

No comments:

Post a Comment