Thursday, August 18, 2011

Hari Raya Menjelang Tibaa ~~

Assalammualaikum :)

            Heyhey ! sehadd ? Puasa kaa neyy ? Alhamdullillah hari ini adalah hari yang ke19 suda umat islam berpuasa :) esok adalah hari yang ke20 , 10 malam terakhir ramadhan adalah malam Lailatul Qadar :) Aku sangat mengharapkan itu . Tapiiiiii ............ huh ! Forget itt . okay , sambung ceritaa . Hari neyy selesailaa exam Excell untuk Form 5 , aku sangat gembiraa , Malas sudaa ak mau belajar neyy . duidui , penat sangatsangat ! haa~~~ Last paper tady paper Ekonomi Asas , Susah laa , pening kepala aku menjawabnyaa :/ . kadang-kadang bluurrhh juga aku tengok soalan tue , seakan-akan macam xpenah belajar plak subjek eko neyy . heheh ! ^__________^ ....
Heyy Kamu ! kamu sudaa beli baju raya ? Apalah tema kamu tahun ney ? hahah ~ banyak celotehla cik Rihaina neyy . hahaha ~ hmm , mau gtau ney , aku belum lagy beli baju raya :'( , act , aku suda ada duit d suru beli sendiri tapy aku tggu kakakku supaya beli sama-sama . Hmm , aku takut baju yang aku mau beli tue xda suda nnty , hehehe . Raya xlama lagy kan ? punya BESSTT ! I <3 raya . kamu ?? Xsabar mau balik tawau and beraya . Yeayy ! okayla kawan-kawan sekalian , aku mau tidurr . mengantuk . hahah~~ papaii .

No comments:

Post a Comment