Tuesday, August 9, 2011

                                          
                      Heyhey . Assalammualaikum suma :) okay suda blog saya ? hmm . maklumla baru belajar buat header kan daripada rakan tersayang si aniss__ yang telah memberitahu sekaligus mengajar membuat header :) okay , seterusnya , mau mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa untuk semua umat islam , maaf lambat :P c anis suda tagged aku untuk join contest ney 
                                     
                                        
                                            

okay , dia suda tagged aku then suru aku cuba nasib jak laa . hee :) okay syarat-syarat penyertaannya :

                                         
Syarat penyertaan

1. Follow blog cik unknonymous then like page dia .
                                                                unknonymous.
2. Follow blog nie jugak . tekan SINI
3. Buat 1 entry mengenai Give Away ini dan tag kepada 5 orang kawan anda .
4. Last sekali tinggalkan link korang kat comment box cik unknonymous . 
                                                        
                                 Saya Rihaina Jasmi akan tagged rakan blogger saya yang bernama :
                                                           
                                                              sheisfarahliyana
                                                              .belogsyiela
                                                               anisssikasturi
                                                              eyrasillyrawrr.
                                                              kemetot Chomel :)                    
                                                                             
             Okay harap suma enjoy :) selamat berbuka puasa .

No comments:

Post a Comment