Wednesday, March 7, 2012

aku adalah aku :D


             Salam . heyyo everyone :D sekarang menunjukkan pukul 3.17 pm . sekarang ak ada d gerai bersama umi ak yang tercinta lagi tersayang <3 sekarang neyh just online , online and online . kerja yang sir kasim bagi pown suda siap tapi nda pasti lah d terima ka nda :"( . now , ak mau cerita pasal aku . Act , ak neyh nda suka tengok orang yang berperangai gedik . sorry to say , tapi inila kebenarannya . if ak tengok orang yang buat-buat gedik d depan aku , sudah SAH ak akan umpat ;) really ! Tuh lah , if ada benda yang ak tidak suka , ak akan try jauhkan diri dari orang tuh untuk mengelakkan hati ini membenci sesama insan :) sekarang aku terpikir plak pasal bapak ak yang jauh d sana :") aku rindu sangat-sangat dengan bapak aku yang kini berada d Umrah . mudah2an sihat dan bahagia d sana . semoga selamat sampai pada hari ahad neyh : kami di sini sangat merindui bapak *
Cerita pasal hati , kecewa , jealous , sakit hati , suma ada ! mix suda neyh perasaan aku sekarang . Cinta3 . kenapala kau mesty wujud dalam hidup aku ? dan kenapa begitu senang cinta berlalu pergi ? dan cinta lain tiba2 datang ? huhh . confused aku :"( ak mau bahagia dengan orang yang ak sayang and ak cintai . tapi tetap juga nda kesampaian hajat aku neeyh .... :(
forget about it , sekarang ndamau sedih2 . :) terima sejaa hakikat apa yang terjadi dalam hidup neyh walaupown agak susa untuk kita menerimanya :")

                                         

                                                * perasaan yang agak pelik tapi ak suka :)

No comments:

Post a Comment