Thursday, March 8, 2012

Feeling :D


                    Hiiii ! salam :D selamat malam sumanya . ada yang masi belum tidurka sekarang ? if ada yang terbaca neyh , just a simple post okay :) about my feeling now ! aku rasa ada something dengan perasaan aku sekarang . aku xtahu apa tapi memang ada something yang aku xtahu :") Hmpp . Apalah ! huhh , Malam neyh aku agak lewat tidur sebab ada kerja yang ak mau settle kan , hahaha ! Malam neyh malam yang di kuasai dengan ketawa , ketawa sejaa :P nda lama menangislah juga aku neyh . Tersenyum bila mengingatkan Lawak si kawan :) Terharu bila mendengar cerita si kawan :) Tersentuh apabila mendengar dan menghayati setiap kata-kata yang d ungkapkan oleh si kawan :D Tengs suda suda mendengar luahan hatiku , mendengar ceritaku yang mungkin agak membosankan . Tapi apa yang terpenting daripada yang terpenting , ak sangat suka dan senang berkawan dengan orang mcm ANDA ! :D:D:D  Aku sayang kawan aku neyh :)
untuk malam yang indah neyh , hanya ini lah warkah yang dapat ak kongsikan dengan anda-anda semua (Kawan aku yang suuru guna ayat-ayat skema ;)) Semoga bermimpi Indah :))

                                                                 * Tersenyum lebar .

No comments:

Post a Comment