Friday, March 9, 2012

Pagi-Pagi :D


                 Hello guys :D Di pagi yang indah ini aku ingin Memberi salam 'Assalammualaikum' dan mengucapkan selamat pagi kepada semua penduduk d Malaysia :D haa ! Hari neyh agak muddy sikit lah aku , mungkin di sebabkan oleh sakit yang tidak d undang 'FLU' :"( Dari semalam lagi act , bercampur lagi dengan sakit kepala + lagi dengan sakit hati ! Hmp , sakit hati di sebabkan HP aku xda LINE !!! Satu malam HP aku xda line , geramnya hatiku , kalau d ikutkan hati yang geram neyh , mau jak ak buang hp neyh :"( Tapi memikirkan sayang duit ak :P hehehe XD , First , ak sangka HP ak yang rosak , Tapi aku tgk Line HP umi ak teda line , HP abg ak pown teda line . Jadi suda tentu-tentunya lah LINE yang xokay , :D hahaha ! Hari neyh , bangun-bangun tiba teringat pasal 'DIA' sepa dia ? DIA REHAYNA lah , hahaha ! xbha . 'Dia" tuh orang lah . Orang yang suda mencuri hati , jiwa dan raga ! uisehh . xdala bha ;)  Sajaa jak mau berjiwang-jiwang . hihihi XP ,
Okay then , kakak ipar ak mau belajar buat blog , sebelum mau membuat blog tuh sempat lagi durang meninguk blog ak , ketawa-ketawa kunun abg aku ! hahaha :D Tengok-tengok sejalah ahh wahai abg dan kakak ipar yang di sayangi <3
   Cukup sampai di sini insan-insan yang di sayangi dan di cintai :D berjumpa di lembaran yang lain ( kawan aku lagi suru berayat-ayat skema neyh , so jangan marah :) ) babaiii !


                                             * aku mimpi kau semalam :)

No comments:

Post a Comment