Saturday, March 10, 2012

dua pagi :D



                             Assalammualaikum dan selamat sejahtera :D Sekarang menunjukkan jam 2.o3 pagii . hahaha ! Gelaa lah weyhh , aku belum tidur lagi ? Act , mata aku tidak mengantuk memikirkan tentang masalah-masalah yang menimpa diriku serta memikirkan tentang seseorang <3 Stress lah kunun smpi jam sebegini belum tidur , Sekarang aku tidak lagi stress okayy ?? di sebabkan seorang lelaki yang suda mentazkirahku , dan aku termakan ayat-ayat manis yang kuar dari mulutnya :D Aku sedar yang semua bukan untuk menyelesaikan masalah bahkan menambah buruk masalah adalah kan ? :) Lagi satu , Ak takut tidak d kawan oleh dia , macam merajuk lah dya kunun sama aku (padahal teteda bha dia merajuk) dia cakap dia xmau kawan aku , yang aku terharu jugala , dia cakap "Tiada kawan ak yang pemikirannya singkat macam kau" ! hahaha !Kenapa aku terharu ? sebab , dia cakap g2 untuk menyedarkan aku kot :) hehe , by the way , tengs for alls :) sayang kau ketadketad darlings .
Malam neyh aku hapy sebab dpt bercerita dengan my beloved BESTFRIEND Nur Anis Iryani :) Walaupown berchat sekejap sahaja ,, Taulah kan dya tuh busy . baby sitter lah katakan ;) hahaha ! untuk dia , aku rindu dengan dia sgtsgt , rndu mau ketawa dengan dia dalam kelas <3
Sekarang aku mau cerita pasal dia si S :) Kini , dia suda berbahagia dengan kekasih hatinya . Walaupown hatinya sedang dalam kekecewaan tapi dia still berusaha untuk membahagiakan dirinya :) Im sorry :"(
           Isnin ada kelas , apa lagi yang kami mau belajar neyh arh ? menaip lagi lah tuh :P hee . Mudah-mudahan Miss ajar student2 yang baru masuk , sebab aku rasa malas mau stdy isnin , mau bermain sahaja :) (Hari isnin pown belum smpai , suda tahu malas)  hahahaha ! About tomorrow , kami tidak buka gerai sebab ada kenduri putung rambut baby :D haha ! Mungkin ak jalan dengan kazen aku bersama dengan GF nya , akuu ? hahahaha ! bhaa , sampai sini sejaa ahh . jumpa lagi d warkah yang lain :D assalammualaikum dan selamat tidur suma :D papaii ~~~~



                                ~Seriously , aku sangat rindu dengan kau <3
           

No comments:

Post a Comment